Het takenpakket voor deze functie biedt heel veel afwisseling. Je taken bestaan onder andere uit:
- Het coderen, controleren en verwerken van inkoopfacturen
- Het verwerken van de bankmutaties
- Het verwerken van de kasmutaties
- Het analyseren van het verhuurresultaat
- Het verwerken van de in- en verkoop van brandstoffen
- Het bestellen van kantoorartikelen
Als financieel administratief medewerker bij Roordink Bedrijfswagens ben je verantwoordelijk voor het coderen, controleren en verwerken van inkoopfacturen, bankboek en kasmutaties. Ook analyseer je de activiteiten van de verhuur afdeling elke maand en zorg je dat de verkoop van brandstoffen administratief op orde is.
Je start de ochtend met een kop koffie of thee, samen met je directe collega’s. Vervolgens wordt de PC opgestart en kan het werk beginnen. De inkomende e-mails worden verwerkt en dan start je met de taken van die dag. Ondertussen wordt je gebeld door een collega uit een andere vestiging met een vraag over een factuur. Samen overleggen jullie hierover. Terwijl je verder gaat met het verwerken van inkoopfacturen wordt er getrakteerd, er is een collega jarig. ’s Middags bestel je de kantoorartikelen die nodig zijn en verwerk je de kasmutaties.
Je krijgt een werkplek op onze financiële administratie in Barneveld en werkt voornamelijk samen met Henk, Anja en Wilfred. Ook heb je regelmatig contact met andere collega’s binnen de vestigingen over onder andere inkomende facturen.